Покрития свързани бременност
Покритие за бременни се предоставя съгласно Общите условия на всеки застраховател. Моля запознайте се подробно с тях. Те ще Ви бъдат предоставени заедно с офертите, преди сключване на полица. Тук Ви предоставяме само кратки насоки.
По общо правило предварително планирани събития и такива по желание на лицето не се покриват. В тази връзка основателна причина за отказ от пътуване е когато е настъпило усложнение, има медицинско предписание да се отложи пътуването или се е наложило прекъсване на бременността по медицински причини и заради риск за живота на майката, при условие, че това се е случило след влизане в сила на застраховката. При някой от застрахователите тези покрития се предоставят до 26-тата седмица от бременността.
При необходимост от повече информация, можете да се свържете с нас чрез контактната ни форма.
Коя сума трябва да запиша, в графа „Застрахователна сума“? Тази от авансовото плащане или цялата стойност на пакета?
В графа „Стойност на пътуването“ се записва общата сума за за всчики лица включени в полицата. В нея можете да включите: самолетни билети, предплатени нощувки, билети за атракции, екскурзии, круизи и други. Това е лимит, до който ще бъдат възстановени предварително направени разходи, при покрита по застраховка Отмяна на пътуването причина. Не е нужно да записвате пълната стойност по договора за туристическа услуга, а само сумите, които ще заплатите преди началото на пътуването и престоя. Не се възстановяват разходи, които трябва да бъдат възстановени на друго основание, например връщане на сумата от туроператора, хотела или авиокомпанията.
Защо точно тази застраховка?
Ние Ви предлагаме оферти на световните лидери в туристическото застраховане. Тези застраховки отговарят на всички критерии поставени от нас:
- Може да се сключи в дълаг период от време след направена резервация, ако остава поне един месец до началото на пътуването;
- Лимита на застраховката се избира от клиента на база предплатените суми. Не е задължително да се застрахова сумата по целия туристически договор;
- Сключва се за цял свят;
- Покрива събития свързани със заболявания обявени за епидемия/пандемия;
- Покриват събития свързани с медицински и немедицински причини;
- При спазване на изискванията на застрахователя за група /вижте определението за група към всяка оферта/, ако се случи събитие само с един от застрахованите, от пътуването могат да се откажат всички, при условие, че е трябвало да пътуват заедно и са застраховани в една полица;
- Сключват се онлайн.
Ако ми се наложи да прекъсна пътуването си, застрахователят ще покрие ли разходите за връщането ми?
Ние Ви предлагаме офертите на 2 компании с различни покрития, както следва:
- По застраховката на Алианц Травел се покриват събития настъпили преди началото на пътуването. Застрахователя покрива клаузи „Прекъсване на пътуването“, „Отделно връщане“ и „Удължаване на престоя“ с подлимит по застраховка „Помощ при пътуване в чужбина“.
- Застрахователна компания Колонад включва в покритието и в пълния лимит на застраховка „Отмяна на пътуване“ и клаузи „Прекъсване на пътуването“ и „Промяна на датите на пътуване преди заминаване“.
Вие ще имате тези покрития според направения от Вас избор.
Ако точно преди пътуването тестът ми за Covid 19 излезе положителен, какво се случва?
Covid-19, Омикрон, както и всички останали пандемии и епидемии са покрит риск. В тази ситуация Ви се възстановяват предплатените и невъзстановими на друго основание суми до посочения в полицата лимит, като е възможно частично самоучастие според условията на офертата.
Имам закупен пакет за чужбина, но страната за която пътувам наложи забрана за влизане, ще ми се изплатят ли сумите?
Не. В тази ситуация сумите се възстановяват от контрагентите - авиокомпании, хотели, туроператори и други.
Ако властите забранят Новогодишните партита и празнуването в заведение, ще ми се възстановят ли сумите?
Сумите следва да се възстановят от хотела или туроператора, от който сте ги закупили.
Какво трябва да направя, ако възникне застрахователно събитие, което е основание за отмяна или прекъсване на пътуването?
Уведомете до 24 часа всички доставчици на туристически или пътнически услуги и се свържете с посоченият в полицата телефон на застрахователя.